LENNUPLAAN, HILINEMINE JA LENDUDE TÜHISTAMINE

ARTIKKEL 9

LENNUPLAAN, HILINEMINE JA LENDUDE TÜHISTAMINE

9.1 Lennuplaanid
Finnair teeb kõik endast oleneva, et tagada reisija ja tema pagasi vedamine nii kiiresti kui võimalik ning reisipäevadel kehtivaid avaldatud lennuplaane järgides. Sel eesmärgil võime lennu tühistamise vältimiseks erandkorras kasutada oma lennu opereerimiseks mõnda teist lennufirmat või lendu. Võib ka juhtuda, et oleme sunnitud muutma mõnede lendude aegu, sageli meist mitteolenevatel põhjustel. Seetõttu ei saa me alati garanteerida lennuplaanile vastavate lendude toimumist ning need ei kuulu Finnairi ja reisija vahelisse
õhuveolepingusse.

9.2 Lennu tühistamine, hilinemine jne.
9.2.1 Finnair jätab endale õiguse kasutada reisija vedamiseks teist lennufirmat ja/või lennukit. Kui Finnair tühistab lennu, ei suuda lendu opereerida vastavalt lennuplaanile mõistliku aja piires, peatuda reisija sihtkohas või vahepeatuse kohas või põhjustab kinnitatud broneeringuga edasilennust mahajäämise, siis Finnair:
9.2.1.1 viib reisija kohale muu plaanilise lennuga, millel on vabu kohti, ning pikendab vajadusel pileti kehtivusaega; või
9.2.1.2 viib reisija lennupiletile märgitud sihtkohta mõne oma lennuga või mõne teise lennufirma lennuga või muul vastastikku kokkulepitud viisil. Kui alternatiivse marsruudi tasud, ülekaalumaksud ja teised kõne alla tulevad teenustasud on väiksemad kui reisija poolt tasutud lennupileti hind, maksab Finnair tekkinud hinnavahe tagasi;
9.2.1.3 kui reisija ei nõustu kummagi eespool kirjeldatud variandi kasutamisega, maksab Finnair lennupileti hinna punktis 10.2 kehtestatud korras reisijale tagasi.
9.2.2 Kui Finnair ei suuda reisijale tagada varem kinnitatud kohta, siis makstakse reisijale Finnairi eeskirjade kohaselt kompensatsiooni.

Читайте также  OHTLIKUD AINED

admin