TAGASISIDE

Kogu meie teenuseid puudutav tagasiside on signaaliks, mis aitab parandada meie töömeetodeid või informeerib meie personali klientide rahulolust nende poolt tehtud tööga. Kuna me opereerime ka Finnairi lende, töötatakse tagasiside läbi ühiselt. Teatage meile, kuidas saame kõige paremini teile abiks olla. Tagasiside ankeet Kui soovite anda meile vahetut tagasisidet, palun võtke ühendust Finnairi Kliendisuhete Osakonnaga […]

AERO STRATEEGIA

Aero tegutseb väga tihedas koostöös Finnairiga ning me toetame tema põhitegevust ehk liiniliiklust. Meie ülesandeks on ennekõike reisijate vedu Helsingi kaudu Finnairi Euroopa ja välisliinide lendudele ning tagasi. Selleks nõutakse meilt suurt usaldusväärsust, täpsust ja kulutõhusust. Käesoleval hetkel keskendume Finnairilt uute ATR72 lennukite vastuvõtmisele ja kaugemas perspektiivis, kui oleme kõik kaheksa lennukit vastu võtnud, keskendume […]

AJALUGU

80 aastat lende sini-valgetel tiibadel Finnair, tolleaegse nimega Aero, tegi oma esimese lennu laupäeval, 20.märtsil 1924 transportides 162 kilogrammi posti Helsingist Tallinnasse. Üks maailma vanimatest lennufirmadest alustas oma liiklust Junkers F-13 tüüpi lennukiga. See oli ühemootoriline monoplaan, varustatud kinnise reisijatesalongiga, kus oli kohti neljale reisijale. Lennuki meeskonda kuulusid piloot ja mehaanik. 1923. aasta novembris loodud […]

FIRMAST

Aero Airlines’i omanikeks on Eesti firma Aero Holding AS ja Finnair Ltd. Meie tegevus põhineb Finnairi kõrgetasemelisel hooldusel, koolitusel ja turundusel. Peakontor asub Tallinnas, kust juhitakse kõiki meie tegevusliine. Meie personal koosneb kogenud ja professionaalsetest lennundusalale spetsialiseerunud eestlastest ja soomlastest. Meie sõiduplaanid on üles ehitatud ühe lennukitüübi kulutõhusale opereerimisele. Lendame ATR72 propellerturbiinlennukitega, milles on 68 […]

AJAPIIRANGUD NÕUETELE JA HAGIDELE

ARTIKKEL 16 AJAPIIRANGUD NÕUETELE JA HAGIDELE 16.1 Nõuete esitamine Pagasi pretensioonideta vastuvõtmine omaniku poolt on piisav tõend sellest, et pagas on kohale toimetatud heas seisukorras ja vastavuses veolepinguga, kui ei suudeta tõestada vastupidist. Registreeritud pagasile tekitatud kahju puudutav kahjunõue tuleb edastada Finnairile kohe, kui kahju on avastatud ja hiljemalt seitsme (7) päeva jooksul alates pagasi […]

LENNUFIRMA VASTUTUS

ARTIKKEL 15 LENNUFIRMA VASTUTUS 15.1 Finnairi ja teiste reisiga seotud lennufirmade vastutus määratletakse iga lennufirma veotingimustega. Finnairi vastutust puudutavad järgmised eeskirjad: 15.1.1 Kui allpool pole teisiti mainitud, kehtivad konventsioonis defineeritud rahvusvahelistele vedudele konventsioonis sätestatud tingimused ja vastutussätted. 15.1.2 (a) Surma või kehavigastuste korral makstava hüvitise piirmäär ei ole seaduse, konventsiooni või muu lepingu alusel piiratud. […]

JÄRJESTIKUSED VEDAJAD

ARTIKKEL 14JÄRJESTIKUSED VEDAJAD Vedu, mida Finnair ja teine (teised) lennufirma(d) teostab (teostavad) ühe pileti või jätkulennu pileti alusel, loetakse konventsiooni seisukohalt üheks terviklikuks veoks. Vt. ka punkt 15.1.2. (e).

ADMINISTRATIIVSED FORMAALSUSED

ARTIKKEL 13 ADMINISTRATIIVSED FORMAALSUSED 13.1 Üldist 13.1.1 Reisija vastutab kõigi vajalike reisidokumentide ja viisade hankimise ning kõigi seaduste, eeskirjade, määruste, nõuete ja reisitingimuste täitmise eest, mis kehtivad tema lennu lähte-, siht- või transiidiriigis ning Finnairi eeskirjade ja juhiste täitmise eest. 13.1.2 Finnair ei vastuta reisijat puudutavate tagajärgede eest, mis on põhjustatud selliste dokumentide või viisade […]

FINNAIRI POOLT PAKUTAVAD ERITEENUSED

ARTIKKEL 12 FINNAIRI POOLT PAKUTAVAD ERITEENUSED 12.1 Kui Finnair kohustub veolepingu sõlmimisel tellima reisijale kolmandatelt isikutelt eriteenuseid, ei ole Finnairil hüvitusvastutust reisija suhtes muu, kui ainult lennufirma enda hoolimatuse tõttu tekkinud puuduste osas nimetatud teenuste pakkumisel, kui kohaldatavas seaduses ei ole teisiti sätestatud. 12.2 Kui Finnair osutab reisijale ka maatransporditeenuseid, võivad sellise teenuse puhul kehtida […]

KÄITUMINE LENNUKI PARDAL

ARTIKKEL 11 KÄITUMINE LENNUKI PARDAL 11.1 Üldist Kui reisija käitumine lennukis ohustab lennukit või mistahes isikut või vara lennuki pardal või takistab meeskonda nende kohustuste täitmisel, või kui reisija keeldub täitmast meeskonna korraldusi või käitub muul reisijaid või meeskonda ohustaval või häirival viisil, võib Finnair rakendada vajalikuks peetavaid abinõusid sellise käitumise takistamiseks, kaasa arvatud reisija […]